Halloweenfest

Igår så var jag faktiskt på en Halloween fest, typ min första någonsin, haha.

Runt 17:30 så körde mamma mig hem till Asta där jag skulle äta middag med henne, Lova, Astas mamma och Linnea. Mysigt :)
Det blev Svampsoppa och hemmabakadbröd med någon sorts "ärtpuree" gott va det! och till efterätt hade Asta bakat en väldigt god äppelpaj, mums!
Jag var redan fixad när jag kom till Asta, så jag fick hjälpa henne och Linnea . Jag gjorde egentligen inte så mycket än att ligga i sängen och glo på hur dom fixade sig.
Asta var Tom Cruise
Linnea var en pirat
och jag var Michael Jackson

Efter att de blev klara så gick vi ut mot bussen. Snacka om att folk kollade snett på oss. Någon halvtimme senare så var vi framme på denna festen, i början var det rätt så segt, men det blev bra  i slutet. Hade faktiskt riktigt roligt. Jag, Asta och Linnea dansade typ nästan under hela kvällen.

Runt 02:30 så skulle jag och Asta ta bussen hem till henne, men vi hade redan missat sista bussen så vi fick gå. Tog oss 45 minuter att komma hem. Men det var en mysig promenad :) .


Immorse vaknade jag 9:30 riktigt jobbigt. Har vaknat tidigt hela lovet. När jag kom ut ur rummet så hade Astas mamma gjort frukost.
jag åkte hem rätt så tidigt faktiskt, tog bussen hem med min lillasyster :)
Men nu ska jag sova, imorgon så börjar jag praktik på en förskola där jag ska praktisera i 6 veckor :) .
Natti Natti <3

Lite bilder ifrån Halloweenfesten :)

Tom cruise and Michael Jackson ;)
asta och jag

Martin och asta, blev lite vampyrscener
Asta och Martin  Det blev väll lite vampyscener under festen ;)
soul maja and hanna
linnea och jag

Lena, Linnea, Martin, Maja och Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0