ennu en jobbig dag

Två jobbiga dagar i rad, inte roligt. Idag så vaknade jag 06:15 började praktiken klockan 07:00.
Under natten så började jag få ont i min arm lite efter sprutan. men immorse när jag vaknade så trodde jag att jag skulle dö. Det gör sjukt ont. 
 
Det blev inte så mycket bättre under dagen, jag kunde knappt röra min arm. På praktiken ville barnen att jag skulle bära upp dom, och jag kan såklart inte säga nej.

På min lunchrast så säger Gabi att typ 700.000 personer har dött av sprutan, och att man kan bli förlamad och sådanna saker, jag får PANIK.

Runt fem-tiden idag så gick jag och lillasyster Betty ner till maxi för att handla nya tandborstar, när vi hade handlat färdigt så träffade vi Stoffe och Gabi utanför, jag så dum som jag är ber Stoffe att akta min arm, så smällde han till den för han fatta att jag hade tagit sprutan, AJ! säger jag bara.
När jag kommer hem så har jag telefonen i min säng och så är jag i badrummet och nopprar ögonbryna så ringer min telefon, så dum som jag är springer jag in med armen i dörren. Prata om att ha otur idag.

mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0